miercuri, 18 februarie 2009

Happy Old Oscar

"Pentru mine, desemnarea celui mai slab film al anului e o chestiune de hazard: The Dark Knight, Slumdog Millionaire sau Wall-E. Acest trio celebreaza stapanirea pesimismului, ubicuitatea televiziunii si sfarsitul culturii."
Armond White, presedintele asociatiei criticilor de film din New York
Nu pot subscrie integral la afirmatia casanta a criticului (pur si simplu pentru ca nu am vazut toate cele trei filme). Totusi, analiza sa, prin caracteristicile pe care le atribuie cinematografiei actuale, e o chestiune care merita reflectie...

5 comentarii:

Bogdan Ghiurco spunea...

Da-mi si mie, te rog, link-ul catre articolul lui White.

Marius Pârciu spunea...

The Dark Knight mi s-a parut bun.

Alexandru Gavris spunea...

Bogdan: Nu e un articol, e un "poll" facut printre criticii americani. Intrebarea era: "Care e cel mai slab film al anului 2008?" Iti dau adresa: http://nymag.com/daily/entertainment/2009/01/vultures_critics_poll_the_comp.html

Anonim spunea...

scriitura ta da impresia ca respiri greu si te gindesti nejustificat de mult la cuvinte. nu pari degajat, natural. ar fi o idee sa incerci sa-ti gasesti subiecte mai ofertante asupra carora sa poti emite anumite pareri. mi se pare ca nu ai un punct de vedere in legatura cu temele alese. altfel, ai o scriitura limpede. succes ;))

Alexandru Gavris spunea...

Ilinca: Mersi mult pentru observatii. (Pen)ultima e nejustificata, totusi. Incerc sa nu fiu patimas, dar asta nu inseamna ca nu am puncte de vedere. Citeste articolul cu "24 ianuarie", spre exemplu.
Cat despre subiectele "ofertante" (suna urat!), eu nu mi-am facut acest blog in primul rand pentru trafic. Ci pur si simplu ca sa imi fac mana si...de plictiseala :).