sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Test

Mi-am facut azi un test electoral care "circula" pe internet de vreo saptamana. Dincolo de multe imprecizii de evaluare, inerente, de altfel, am remarcat un lucru. Ca un partid etnic (nu spun care, sa nu fac campanie :]) era foarte bine plasat in optiunile mele. Si acelasi lucru li s-a intamplat mai multor oameni care au completat chestionarul (din cate am vazut pe forumuri). Mi se poate raspunde ca la mijloc a fost o manipulare subtila (ceea ce se prea poate). Dar mai sunt doua variante. Ori respectivul partid a "ratat" o cariera stralucita, alegand sa reprezinte o minoritate nationala si limitandu-si astfel campul de actiune. Ori, pur si simplu, partidele "romanesti" au o problema...complexa.

2 comentarii:

Bogdan Ghiurco spunea...

1. Cred că ţi-ai făcut un test, nu un text. Aşa-i?
2. Îl vreau şi eu pe mail.

Alexandru Gavris spunea...

Mii de scuze...:). Am scris repede. Iti trimit imediat link-ul.